Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per telefon og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Tilgangsnivå

For å opprette nytt tilgangnivå behøver man utføre følgende steg:

  1. Velg Tilgangsnivå i hovedmenyen
  2. Velg Nytt tilgangsnivå
  3. Angi navn på tilgangsnivået
  4. Sett opp tilgangene du ønsker dette tilgangsnivå skal inneholde, dette inkluderer:
    1. Varer - Tilgang til å opprette, endre og slette varer.
    2. Medarbeidere - Tilgang til å opprette, endre og slette brukere
    3. Oppsett - Tilgang til å endre alle innstillinger
    4. Rapporter - Tilgang til alle rapporter
    5. Regnskap - Tilgang til alle dagsoppgjør og endre kontoplanen
    6. Arbeidsordre - Tilgang til arbeidsordre og sjekklister
    7. Ordre- og vareflyt - Tilgang til innkjøp, varemottak, varetelling og kundeordre
    8. API - Tilgang til API-nøkler
  5. Lagre