Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per telefon og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Mystore

DUELL har ferdig modul for integrasjon mellom Mystore og DUELL. Følgende er mulig

  • Synkronisering av varer fra DUELL til Mystore.
  • Synkronisering av lagerbeholdning fra DUELL til Mystore.
  • Synkronisering av ordre fra Mystore til DUELL.

Oppsett av integrasjonen mellom DUELL og Mystore er svært avhengig av behov og interne rutiner. Ta derfor kontakt med support for å komme i gang.

Nyttig å vite

  • ORDRE
    • NYHET! Klikk&hent uten forskuddsbetaling: Varene trekkes ikke fra lager når varene selges, men reserveres. Varen trekkes fra lager når de hentes.
    • Ordre betalt på nett og som skal sendes til kunde overføres jevnlig til DUELL, og blir reservert på lager. En håndterer så ordren via Kundeordre.
  • KUNDER
    • Kunder opprettet i DUELL overføres ikke til Mystore.
    • Kunder opprettet i Mystore overføres til DUELL når kunden plasserer første ordre.
  • VARER
    • Varer og variantvarer opprettet i DUELL vil bli overført til Mystore. Varene vil være deaktiverte, og må plasseres i kategorier i Mystore sitt admin-panel.
    • Varer opprettet i Mystore vil ikke bli overført til DUELL. Det er derfor helt nødvendig at alle varer opprettes
  • LAGER
    • DUELL har støtte for flere lager, men det har dessverre ikke Mystore. Det må derfor velges i oppsettet hvilket lager i DUELL som skal synkroniseres med Mystore.
    • Lageret i DUELL oppdateres automatisk når en selger en vare i Mystore.
    • Lageret i Mystore oppdateres jevnlig basert på antall på lager i DUELL
    • Varemottak skal registreres i DUELL, og så vil lageret i Mystore automatisk oppdateres.
    • Justerer du lageret manuelt i Mystore vil DUELL overskrive dette ved neste synkronisering.