Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per telefon og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Medarbeidere

Medarbeider brukes for å logge inn i kassen, for korrekt loggføring av salg osv. En medarbeider kan ha ulike tilganger og rettigheter i kassen. Eksempelvis kan retur o.l. begrenses på medarbeider nivå.

Opprette ny medarbeider

Velg hovedmeny Personale > Medarbeidere. Velg korrekt avdeling (om flere avdelinger er aktiveret), og klikk "Ny medarbeider".

Blankt medarbeiderkort åpnes, fyll inn relevant/ønsket data. Fornavn, Etternavn og PIN-kode er påkrevd utfylt for oppretting av ny medarbeider.

Konfigurer medarbeider rettigheter

Klikk "Endre" på medarbeideren i listevisningen, og velg "Ekstra". Aktiver/deaktiver rettigheter etter behov og ønske for den gjeldende medarbeideren.

Spørsmal og svar

Relaterte artikler

Administratorer