Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per telefon og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

IP-Adresse og Gateway

For at vi skal kunne konfigurere ditt utstyr så det blir riktig trenger vi din lokale IP-Adresse og Gateway.

Denne guiden viser deg hvordan du kan finne dette på Windows, dersom du har Android kan du skrolle lengre ned eller trykke her

Windows 10

Først høyreklikker du på windowsflagget nede til venstre på skjermen.

Nå trykker du på "Windows PowerShell (Admin)".

Er ikke dette tilgjengelig velger du "Ledetekst (Administrator)"

I det nye vinduet skriver du inn: ipconfig og bekrefter ved å trykke "Enter" knappen.

Du vil nå kunne se at det kommer mer tekst i vinduet, her trenger vi all informasjon som er markert med rød firkant i bildet under.

Noter ned informasjonen som er innenfor den røde boksen og send dette til oss på mail til support@kasseservice.no.

Gjerne skriv "(Navnet på din bedrift) IP-Adresse og Gateway" i emnefeltet.

Spørsmal og svar