Support

Søk etter artikler og svar

Guidene oppdateres og finjusteres jevnlig. Finner du ikke svar må du gjerne ta kontakt. Support per telefon og epost er inkludert i prisen for alle våre kunder.

Hvordan oppretter jeg en sjekkliste?

En sjekkliste kan være grei å ha til utføring av arbeidsordre slik at man har full kontroll på arbeidet som skal sjekkes og gjennomføres.

For å opprette en sjekkliste logger du først inn i administrasjonspanelet og velger "Sjekkliste" fra menyen til høyre.

Du er nå inne i oversikten over dine sjekklister. Trykk nå på "Ny sjekkliste"

Et nytt vindu dukker opp og her lager du et navn for sjekklisten samt beskrivelse av oppgaven som skal utføres. Merk at dersom det ønskes å legge til flere punkter trykker du på "+" ikonet ved siden av "Navn".

Her har vi laget en sjekkliste med navn "Vårsjekk Sykkel" og lagt inn et par punkter for gjøremål som kan være aktuelt ved en vårsjekk.

Når alt er lagt inn trykker vi på "Lagre" og sjekklisten vil dukke opp som et alternativ ved opprettelse av arbeidsordre. og den vil se slik ut:

Du har nå opprettet en sjekkliste.